Skrivlust som blev till ingenting

Åh, Vill bara skriva ett inlägg om allt och ingenting. Jag har inget att deppa över, inget att vara helt överlycklig över. Vill bara.. skriva. Jag planerar och har hur mycket att skriva om som helst, men när jag väl börjar tar det slut. Också om vi skall skriva något i svenskan så kan jag försöka få ur mig något på pappret på timmen utan att det kommer. Men sedan, kvällen före inlämningsdagen så kommer massor. Wtf? Varför skriver jag dehär och tvingar er att läsa dehär? Okej, ingen har tvingat er att läsa.
Jag funderar på våra Svenska timmar just nu faktiskt, haha. Våra svenska timmar kan vara de timmar man kan vara mest nervös inför men ändå så.. går det? Kanske Kenneth inte är så dålig på att lära ut egentligen. Varför skriver jag om min svenskalärare på min blogg?
Alltså dehär är det mest random inlägget jag någonsin skrivit, jag lovar. Men jag kan ju inte hålla på att ursäkta mig bara för att jag har en enorm skrivlust nu och är väldigt trött.
Det är konstigt hur lätt jag blir skrivsugen. Jag kan se på någon annans blogg. Ett redigt, långt inlägg, whips så vill jag också skriva om massor. Som aldrig kommer egentligen, jag bara måste skriva om ingenting som ni sedan läser.
Alltså seriöööst, jag blir trött på mig själv. Det är som att jag skriver med mig själv?
Det är nog dags att gå och lägga sig, I think ..
xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0