Sankta Lucia


Vilken lyckad luciadag, om man säger så! När vi sjöng i gymnastik salen i skolan gick det galant, ingen sjöng fel. Eller, inte vad jag hörde? ;) Sedan fick vi fort springa och äta lussebulle och pepparkakor. Sen fort iväg igen, eftersom vi skulle till Ängsbacken. Ett dagis som är rätt nära skolan. Där var det rätt trångt och de som var längst stod framme, och vi korta bak. Nåja, kul iallafall! Sen stack vi till Odalgården för att sjunga för gamlingar. En gammal gubbe grät där, fick dåligt samvete. Jag menar, tänk om det har hänt något hemskt i hans liv och vi bara påminde han om det? Eller så var han bara gammal och trött.. Jaja, dåligt samvete fick jag ivarjefall :S
Resten av dagen var det vanlig skoldag. Livskunskap, Svenska och Biologi. LK:n och Biologin gick åt att kolla på film, rätt chill. Haha.
Får se om det dyker upp Luciabilder här, kommer vara kul att se dem! Ikväll skall jag iallafall ut till tha city och kolla på Ålands Lucia. Har dragit på mig 45 lager med kläder, men det är nice! Ska fixa lite till, sen åker vi väl.. Om 20 minuter ungefär?

 

 

 

 

 


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0