saknat bloggen!

heeey igen! ♥
igår, när jag väl fick en mycket stor blogglust, så stängdes internet av från datorn. helt plötsligt. jg försökte jobba med det hela kvällen.. men det gick inte så bra + att all text var på finska. hmm, men nu fick jag igång det. happyface or whaaat? men egentligen har inget speciellt hänt de senaste dagarna. men jag har kollat på mycket filmer på dagarna. kommer inte ens ihåg alla, men typ.. någon harry potter film, 17 again osv.

igår var jag till en butiik och köpte nya mjukisbyxor, svarta, och en väska ♥ hihi, älskar väskor. jag har inte så många, men jag älskar dom ändå! I ♥ BAGS! < jag tror att jag har fått fram budskapet i detta inlägg, haha.
ikväll så sticker vi hem till åland igen, sedan är det nyår! yeey. ett år har gått.. ganska fort faktiskt. men det var bättre än 2009 iallafall! jo, och hur 2011 har jag ingen aning om hur kommer bli, men vem vet?
xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0