sagan om ringeeen

hej alla!
har suttit och kollat på sagan om ringen i två timmar, kom upp för en halvtimme sen kanske, för hela dvdn hakade upp sig och ja.. just nu håller dom på att kolla på beck på nedrevåningen, kanske gå dit om en stund. om jag orkar haha. mera hade jag väl inte att säga, egentligen. ville bara uppdatera lite grann, haha.
börjar undra om jag är förskyld, för jag har frusit nästan hela dagen (har ett litet avtag just nu) och så har jag varit lite snuvig. hoppas inte på stegring eller något liknande imorgon ivarjefall. då skall jag vara på topp!

har en annan klänning som jag skall ha imorgon, kan ju visa den om jag hinner/ orkar. ja, vi får se. annars, morgondagens planer; duscha, torka håret och fixa mig, gäster kommer hit kl.2 och äter, tar det lugnt, sedan middag och julklappar senare på kvällen. antagligen. tror inte att jag tänker uppdatera mer ikväll.
xo.


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0