ny design på G.. typ

haha, gjorde iallafall ny header igår. ett vanligt collage, ungefär men det duuger! tänker fixa om bloggen lite grann. kan försäkra er om att det inte kommer bli en megastor förändring som man bara"NICEEE!" åt.. en ganska vanlig, simpel design. men det göör ingenting!
igår kom jag inte in på bloggen? varför vet jag inte, men hela framsidan på blogg.se var entrerad, det fanns ingenstans att logga in på och så. nåja, idag är det fredag. yeees, i love it! så skönt att få sova ut! harinte fått sova ordentligt på hela veckan. antingen har jag tänk på massor, när jag egentligen skall sova. eller så har jag vaknat mitt i natten av att jag fryser eller något liknande. jobbigt läge, men det funkar.. ett tag. idag hade vi matteprov btw! gick.. inte bra. orkade inte koncentrera mig osvosvosv.. och dansen var fett kuul, wihu! :D
efter skolan gick jag hem till pappaa, vi julpyntade lite och så. och nu chillar jag, och märkte nyss att jag inte har skrivit stor bokstav i början av meningen? inget viktigt att tänka på, men jag har ju gjort det hela tiden annars.. haha. btw, en vecka kvar till jul!


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0