månday 27/12

h e y
kom nyss hem från stan, där jag egentligen inte gjorde så mycket. hittade en tröja på gina som jag gillade, men köpte inte.. så, rätt onödig tripp to tha city. men gud vad fin univsersitetsgatan är på kvällen. jättefin julbelysning, mysigt! men jag ska se till att ta mig till stan någon annan dag och söka kläder, på riktigt.
nog för att jag har fåt massor med jeans och tröjor redan, menmen..
vad jag tänkte inhandla är: svart stor collegetröja, grått linne, svarta stora, mysiga mjukisbyxor ♥, en väska och ett par wunderbara skor! dedär med skorna funderar jag på att fara till åland och fixa det, för jag vet ett par.. hihi. mer om det senare!

annat jag gjort idag.. hmm, spelat wii och skrivit lite i min skyline kalender. sen kollade jag i min 'mobilkalender' och kollade på januari 2011. där var det en notering där det stod: "skapade bloggen heysofia". jag bara: eh.. ursäkta vilken blogg? :) så jag kommer inte ens ihåg alla bloggar jag haft.. inte så kul. tänkte skriva in sofiaow bloggen där, men en sak har jag lärt mig om mig & bloggandet: säg aldrig "denna blogg kommer jag blogga på resten av mitt liv" haha.. så har jag sagt många gånger, aldrig till denna som tur är, men varje gång jag sagt det har jag misslyckats. jo. men denna blogg kommer nog också avslutas någongång. vi får se, right? men ett år är mitt mål iallafall, hahah!
okej, ska sluta skriva. dehär blev "shopping + bloggande" snack. men om en timme ska jag se på wallander. sen antagligen chatta med nea och hålla på med vårat mission impossible.. ;)
nej, ni vill inte veta. (fast ni egentligen vill)
xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0