I need you, to need me.

aah, tråkigt.. :(  Har suttit framför datorn/tvn hela dagen. Och hostat, haft ont i halsen, läst igenom lucia sånger och kollat på film. Såg aldrig dendär andra filmen, bara I taket lyser stjärnorna. Var så trött, som jag fortfarande är! Ser inte framemot natten måste jag säga. Kommer väl drömma något konstigt och vakna typ 30 gånger om och om igen. Hatar det! Men jag hoppas jag är frisk imorgon iallafall, vill inte missa så mycket! Och om jag kommer ihåg rätt har vi Biologi imorgon också, ska fråga om jag kan göra förhöret då. Vill få det gjort! Haha. Om någon undrar över rubriken så är det låten Until We Bleed som jag syftar på. Hon sjunger typ "I need you, to need me". Bara jag som inte fattar? Haha. Behöva någon annan för att behöva sig själv? Whaaat?
Btw, så började min mobil fungera normalt igår! Stängde av den lite fort, och sen fungerade mobilkameran. Åååh ♥! :D Detta var min (näst)första bild på typ flera veckor, den första blev alldeles för risig!;

WOHOOO



comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0