Grönalund planer?

Haha, lite för tidigt kanske. Kanske? Alldeles för tidigt, det är inte ens 2011 änn! Men det är alltid kul att snacka om Grönan, så det har kvällen gått åt att göra! Jag och Nea har stora planer, hehe. Men inget Insane, Fritt Fall och dom farliga grejerna blir det inte för oss! Denhär sommaren var jag ju till Grönan också :)  Var faktiskt den bästa resa jag gjort till sverige, saknar den tiden rätt mycket. Finns inte mycket man kan göra åt det bara.. :/
Jaja, har varit hos Soma idag, vi lockade mitt hår lite grann. Måste bara säga hur irriterad jag blir på mitt hår. Det ser inte bra ut och om jag ens försöker fixa det faller det ihop. Seriöööst. Hår tips, någon? :)
Mitt hår som jag måste leva med hela mitt liv, kul! Haha, wtf? Vad är dehär för emoblogg nudå? Vi kan snacka om julklappar istället? Har kommit på grejer jag önskar mig till Julen faktiskt. Brukar bara komma på väldigt, väldigt dyra grejer, klart de dyra stuffsen finns kvar på listan, men även mera. Ska nog fixa hit en önskelista någon dag..
Nu ska jag fortsätta göra ingenting, hihi.
puss

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0