freshhh!

hallå hallå!
jag sitter här i min säng och försöker komma på något att blogga om, hehe. går inte så bra.. skulle vara kul att ha en helt ny, fräsch bloggdesign här! alltså.. jag funderar på vilket sätt jag ska blogga på. typ stor bokstav eller inte, centrerat eller inte, seriöst eller oseriös.. jobbigt sånhärnt! jag tror att det är en andledning varför jag har haft så mycket bloggar. jag vet aldrig hur jag ska blogga, för börjar jag blogga oseriöst t.ex så känns det så konstigt att från seriöst blogga oseriöst.. haha wtf. jag tänker bara blogga som jag känner för att göra!

jaja, hursomhelst så kom jag nyss ut ur duschen och för att jag inte hade något bättre för mig så satte jag mig framför tvn och kollade på julkalender, tihih. imorgon börjar jag 9 och ska kolla på film med en resten av åttan, eller.. en del. om jag har förstått rätt så blir det grinchen - julen är stulen. har nog sett den någongång, när jag var liten. men kommer inte ihåg så mycket. ska nog ta och laga en/tvåmackor åt mig och sedan gå och lägga mig vid 11 typ. natti bloggen , xo.


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0