Första December!

Min önskan är uppfyld, it's December ffs! Haha, skoja.. Men rätt glad är jag. Tyvärr, måste ju December invigas med halsont och huvudvärk. Nu fryser jag också, jag skulle egentligen ha blivit hemma idag. Men jag trodde att min klass trodde att jag bara ville skippa Luciapresentationen och inlämning av Svenskauppgiften så jag for ändå. Men imorgon måste jag vila. Jag orkar inte, jag måste få vila en hel dag. Fy, vad skönt. Men massa täcken måste man ju ha, menmen.
Men jag känner att min klass tror att jag vill missa Biologiförhöret. Om jag säger såhär; Alla vill ju missa förhör, ja. Men jag stannar hemma pga förskylning. Jaja, jag ska sluta predika om min förskylning. Tänk om jag ändå mår bra imorgon så? Vem vet.. ;) Ärligt talat vill jag till skolan, så jag inte missar någonting!
Just nu, sitter jag hos Tova. Love her laptop, ohja! Klockan 5 är det dans, tyvärr mår jag ju illa också. Så jag kanske inte kan dansa lika mycket som jag egentligen vill. Men jag ska på träningen!
Idag skulle vi visst skriva en Engelskauppsats om filmen vi har sett på de senaste Engelska timmarna. Rabbit Proof Fence. Birgit verkade rätt glad över min uppsats. "Jo Sofia, Fast det finns fel att rätta så är din uppsats bra och man blir så.. glad av den" Haha, det var inte ens en rolig film. Den var rätt tragisk faktiskt.
Jaja, måste nog ge Tova tha computer nu, puss! ♥

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0