FIXAD DATOR ♥!

Åh, älskar min dator right now! Hela datorn är rensad och är som en helt ny dator. Är t.om roligare att blogga nu, när inga konstiga rutor kommer upp och irriterar.. Haha. Andledningen varför min dator mådde så dåligt var för att jag råkade installera ett gammalt virusprogram, hihi. Jag är mycket smidig, I know.
Jag saknar massor med bilder, MEN DET GÖR INGENTING! Just nu har jag Exempelbilder och min Luciabild! Hade Luciaövning idag, med ljus och alltihop. Ih, var så kul! Längtar tills Måndag. Och vi får gratis frukost av skolan, wihu. Nu ska jag försöka hitta något ruuligt krigsspel som är gratis och inte förstör min dator! ;)
(Kom nyss på att jag har MASSOR med bilder här i bildarkivet här på bloggen ... That's nice!)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0