Bloggtorka ..

.. som bara varade i en dag, inte så hemskt iallafall. Idag är det Onsdag, yey! Haha. Började åtta med Engelska, börjar gilla Engelskatimmarna lite. Eller, språket Engelska. Haha, Birgit är rätt slö, men man kan få henne att gilla en rätt lätt. Jag skall lyckad höja mitt Engelskabetyg. Jaja, nog om Engelska! Sen Svenska, var inte heller så hemskt. Men igår sa Kenneth att vi skulle få ut uppsatserna om dödsstraffen, men vi fick inte dom. Åh, vill få resultater, hehe. Måste höja betyget i Svenska också. Sen Gymnastik i två timmar, konstidion och styrka. Haha.. Jag lovar, jag måste ha starka magmuskler nu. Kändes så iallafall.
Nu är jag hos Marina och lyssnar på musik/gör läxor. Blir nog inte så mycket uppdatering nu när jag är hos Pappa, hehe. Men ikväll ska jag julpynta iallafall, nicenice.
kraaam.

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0