statistiken = baaad

har funderat på att börja skicka in idolbilder till bloggar eller någonting. vill få upp statistiken! inge kul att blogga när det är så lite folk som läser. eller, så är det dags för en minireklam på bdb igen. haha. är aldrig på bdb mera, det är som att man har tråkgit och helt plötsligt kommer på 'oj, det finns ju faktiskt bdb'. men det är ju så laaamt.

kvällen har gått åt att dega framför datorn, inte bra. gjorde ju läxorna hos marina, hade bara engelska läxa. som tur var! men på torsdag har vi historiaprov, som jag kanske borde börja med. men jag skall iallafall börja imorgon..... sofia, vem vill läsa om skolan ?!? skolan finns överallt, t.om på bloggen. inte okey.

om jag orkar ta mig ner, så skall jag kolla på topmodel osm börjar vilken minut som helst.. näe, jag ska titta på det!
xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0