loveeee.

tjo bloggen! dålig-uppdatering.nu? men har helt enkelt inte haft någonting att blogga om. så är det ibland!
fast i några dagar har jag funderat på hiss eller diss, dagens outfit och såndärt u know? 
sånt höll jag på med på mina förra bloggar, varför jag har slutat vet jag inte.. så det kanske, bara kanske, dyker upp hiss eller diss idag! eller någonting annat.
idag började skolan igen, yees! eller inte, men denna måndag gick rätt fort tycker jag. men jag gillar inte träslöjden. det är tråkigt och svårt, definitivt inte min grej! gillar inte läraren heller för den delen. haha, nu vet ni.

gissa vad jag drömde inatt btw? jag dör när jag tänker på det.. jag drömde att jag låg på altanen med solglasögon och bikini och solen lyste riktigt starkt. så hade jag en broshyr med sommarjobb också där jag fick välja vilket som helst. åååh! vad jag vill ha sommar. men man borde ju nästan börja söka sommarjobb så man hinner få något? men vad för jobb skulle det vara? skulle vara kul att jobba på ett litet café eller någonting.
vi får väl se vad jag kommer på, om inte ni har något förslag? önskade nästan att någon av mina föräldrar ägde någon butik / café .. suck.
nu borde jag gå igenom engelskaorden lite snabbt, sen syns vi senare ikväll, ok?
glöm inte bort topmodel ikväll också! ;)

i somras på marinas stuga, och ja.. sorry för dendär censuren, men jag måste. (a)
xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0