loca loca loca

haha, fick låten i huvudet när nea skrev att hon lyssnar på den, great. men den är nice, förrutom att man vill så mycket utomlands av den. spanieeen ... ♥
jag har typ inte gjort någonting idag, fick en stor collegetröja av my sisteeer. annars har jag ätit chips, städat lite och kollat på tv. en film som hette typ my girl och sen fångarna på fortet. slutade kolla på fångarna på fortet så fort blondinbella, paow och foki åkte ur. btw, vem var den fjärde bloggaren? haha, aldrig sett henne förut, inte ens hört om hennes blogg. btw2, så kan inte svenskar säga fortet. eller, dom säger ' fårtet '. jag säger fortet, som det stavas, hahhah. och så kan svenskar inte säga "eu" efter varandra. liksom.. det heter ' terapeut ', och man uttalar det ' terapeut '.. men svenskar säger ' terapeft ' ← stör mig på, mycket.
jaja, whatever! nu ska jag fortsätta vara trött och inte göra någonting.
man förtjänar lite vila, det är lov.. (jag sov inte alls till ett idag, nejnej)
xo


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0