kvälleeen

hey igen! klockan är inte så mycket, men dehär har varit min kväll;
stack till soma vid halv 7 tiden ? där väntade marina och jennifer också. vi fick tråkigt så vi gick till tombos, sedan vidare till skolgården där vi.. ja, vem vet vad vi höll på med där. vi var en sväng till stan med bussen, där ingenting hände. sen till soma igen. och så halkade jag utanför bussen också, tog sjukt ont. men man klarar sig!
sen tänkte jag uppdatera hemma hos soma, men blogg.se ceppade, så inget blev av med det!
nu är jag trött, men har haft en nice fredagskväll.
och besökarna har höjts ännu mer, kan ni inte kommentera också? ♥ 
eller är det samma person som bara älskar min blogg? vem vet, vem vet ..
hoppas att även ni har haft en rolig fredagskväll! :D
xo
 


comments
Postat av: E V A

sv: om det är någon som är fin så är det du!♥

2011-01-21 @ 22:14:45
URL: http://evaduvet.blogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0