still sick

jag är trött på denhär snuvan, hostan och febern. mår mycket bättre än igår, men är inte helt frisk.
just nu funderar jag hur det kan komma sig att när jag skall in på fb så står det; Problem med säkerhetscertifikat kan tyda på att någon försöker lura dig eller snappa upp data som du sänder till servern.
whaaat? först datorn, nu facebook. hur skall jag klara mig? jag saknar mitt facebook, mycket!
blir väl att skaffa ny bara.. suck. är inte riktigt på humör idag, haha.

idag kommer hursomhelst min systers hund och kanin hit och blir här i 10 dagar. haha, trevligt.
nu har jag lust att spela in en videoblogg, får se hur det går med det. troligen åt skogen, för det slutar oftast med "jag sitter och pratar.. med en kamera? skldgjhjskdlg" hahah! fast sånt kanske ni skulle vilja se? ;) ne.

igår var det ju utvecklingsamtal också! gick väl helt okej, blev bara "lite" irriterad på min engelskalärare. "är lite ojämn i förhören men ändå duktig på timmarna" vadå ojämn i förhören? jag har fått dåligt högst 6 gånger på engelskaförhör, annars har jag fått alla rätt, eller nästan alla. blev så besviken. :(
nu skall jag läsa kemi, tråkigt. men ni förtjänade en liten updatooo.
xo

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0