längesen sist

tjenare! mitt liv numera består av skolan, transformice & vänner. jag kan försöka trycka in lboggen där någonstans, men ja. de senaste dagarnah ar jag varit hos pappa vilket har gjort att jag, har kunnat bloggat, men inte orkar. sorry!
idag var vi och skrinnade med skolan, var väl helt okej. men jag var inte så glad på skridsskorna idag, fy vad jobbigt att få på fötterna! känns som man ska vricka sönder hela foten ... haha.
hade engelskaprovet idag, gick väl helt ok. och imorgon biologiprov + tusen andra läxor. hard life, hard life.. somnade t.om när jag läste på biologiprovet! behövdes, haha.
har nyss duschat och känner mig freshhh! mitt humör är lite .. ja. men det går väl.

xo & natti

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0