fresh


hasta la vista, varifrån kommer det egentligen? kom bara upp i mitt huvud, hahahah!
här sitter jag, en osminkad, nyduschad typ som borde packa, uppdatera windows och packa till imorgon. räknar pengar gör jag också, VART ÄR ALLA PENGAR? jag hade runt 200 i julas och nu har jag inte så mycket mera. men det är inte så kontigt kanske, hehe. har några grejer jag har planer på att skaffa från gina så vi får hoppas att jag hittar det, sen blir det väl mer kläder. kommer lägga upp bilder på dom sen, när jag kommer hem :D

och update från åbo blir det nog, om inte den välkända minilaptopen (som jag skrev om i julas) är sönder vill säga. för jag fick nyss höra att någon minilaptop är sönder. rip. haha, jag är pepp på imorgon om det märks!
 
btw, har jag börjat gå osminkad till skolan? lite foundation kladdar jag på, men inte mycket. måste vara fett fult haha. men jag får aldrig bort mascaran riktigt ordentligt på kvällen och sen är man emo nästa dag .. help? jag har ett jätte bra borttagningsmedel, men jag får det alltid i ögonen. det är som .. kräm? haha. men har ni tips så.. kommentera?
okej, tack & hejdå nu har jag skrivit massor :D bra med bloggabsistens ibland.


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0