Şənbə

Haha, rubriken är "Lördag" på azerbajdzjanska. Fy, vad komplicerat på svenska! Haha.
Mamma hjälpte mig nyss att bygga upp en ny hylla till mitt rum, det är i samma serie som mitt skrivbord. Nice..
Nästa steg är att få upp grejer på hyllan, hänga upp spegeln och få en "klädhängare" till rummet. Sen borde det vara fixat! :)
Inatt drömde jag en mystisk dröm.. Typ att någon människa som såg ut som en råtta sprang runt på åkrar med guldklockor? Det visade sig vara handär ena som sjunger i Billionaire, haha! Sen regnbågsfärgat vatten, stegar och barn som var små som ärtor och grät. Helt sjukt! Men lite kul, haha.
Nu ska jag surfa runt lite och kanske försöka få tag i lite kläder från h&m..
Btw, om två veckor och fyra dagar blir jag 14!
(Om jag har räknat rätt)
En dag började jag verkligen undra om jag bara var tretton.. Blir lite osäker nu också. Jag menar, Marina blir 15 i Januari och jag blir 15 nästa år. Haha! Lite kul faktiskt.
Vi syns senare idag. :)

Här är en liten bild på min roliga hylla, hehe. (Webcam kvalité)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0