Riktigt trött..

Känns verkligen som att veckan har tagit på. Det var längesen jag var såhär trött tror jag.
Min kväll består som vanligt av Idol och andra TV program. Skall försöka kika in i samhällaboken, om jag orkar.
Såg btw just på en blogg (emzaans.blogg.se) och såg att de har haft snö där? Ja, ni läste rätt. SNÖ!
Jag menar, det är September och förra året tog det hur länge som helst för snön att komma. Iallafall till dehär lilla kobben Åland.. Tänk om allt kommer typ tre veckor senare till Åland än till typ resten av Finland och Sverige?
Känns lite mobbat om det verkligen skulle vara så.. Får väl söka på Google eller något, haha! :)
Föressten åkte Therese ut från Idol igår.. Nåja, kanske var bäst så.. Jag vet inte. Men hondär rödhåriga tjejen med tatueringar verkar ganska nice. Hon har verkligen bra röst också, och det är väl meningen.. Hehe.
Nu börjar hela internet ceppa, ska försöka fixa det.. Hehe. Här har ni en bild på mig och Marina idag.

Fejk leende.. Haha. Vad ful bild, nåja. Jag tror att ni lär överleva.
Vi ses senare ikväll, antar jag. :)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0