Hurray for Friday!

Skolan gick ganska fort idag faktiskt, egentligen har vi ju skola bara till klockan ett, sen dans. Dansen var hur kul som helst! Vi gjorde inget mera på "Love the way you lie" dansen, men vi dansade den iallafall. Plus fler då, såklart. Jag har sån lust att börja på balett faktiskt. Plus boxercise, jag verkar vara den ända av alla jag känner som gillar boxercise. Men det skulle vara ganska jobbigt.
Just nu lider jag av enorm huvudvärk, det är jobbigt. Soma tror att det är sömnbrist, själv tror jag att jag borde dricka lite vatten. Så vi får se hur jag mår senare. Vill verkligen inte bli sjuk!
Nästa vecka är det btw Open By Night, det kommer bli kul, speciellt om Nea kommer. Så man får träffa henne också.
Men hörrni, sjukt skönt med helg! Njut av vilan, måste jag säga. Haha! Behöver massor med vila,vi har ju två prov nästa vecka. Samhälla och Engelska. Så jag tänker ju somsagt plugga lite på samhällan.
Nu ska jag dricka lite vatten sen ska jag, Soma och Marina hitta på något. (Kanske vila? Hehe..)
Kramar på er! :)

Jag, Soma & Marina


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0