Gah!

Får ju snart panik, direkt när jag inte uppdaterar sänks statistiken helt och hållet. Blir stressad här, haha.. Ett till "Gah" blir utdelat till de kära läxorna. I HATE THEM! Har ganska mycket läxor till imorgon och har bara pluggat lite på engelskan, kul! Undrar hur det går på kemi förhöret imorgon... Äh.
Kom hem runt en timme sedan kanske, dansen var utomhus. Kallt! Jag vet inet varför, men mina händer blir kalla hela tiden på vintern/hösten. Alltid! Fast jag har vantar, så kan de vara ganska kalla. Inte kul!
Nu är jag väldigt trött, så skall nog snart gå och sova. Haha, gäspade när jag skrev dedär. :)
Och imorgon är det OBN! Längtar! (+ danstillval!)
Kram på er, så syns vi imorgon!

and what really hurt? that you should know.

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0