Dancing on my own


Har gått runt och nynnat på denhär låten hela dagen snart, haha!
Var en sväng till butiken med mamma, köpte chips och glass.. Nåja, bättre en godis iallafall.
Blev ett fint halsband också, egentligen var det till mamma. Men man kan ju låna det någon gång :)
Var nyss jättehungrig och såklart tog jag ju upp chipsen, haha. Försöker motså dem, men det är svårt!
Nåja, ikväll skall jag till min fd granne då. Ska ändå försöka plugga lite på samhällan. Försökte tidigare idag och fick läst en sida iallafall. Mycket bra, mycket bra.. Hehe.
Msn slutade fungera just, ska försöka få igång det. Annars blir det väl eBuddy!
Vi syns antagligen senare ikväll :)


"Look of today" Hehe.. Orkade inte fixa eller något, men c'mon. Det är helg? :D
(Ursäkta röran i bakgrunden, haha)
Har ju inte kamera för tillfället, men någon dag ska jag ta mammas kamera och se till att jag får en vettig design! Har planer att ta massa vinterbilder sen när snön kommer. :)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0