Besöksrekord

Tack så mycket! Fortsätt kolla bloggen, det får mig att vilja blogga mer ;)
På tal om BlogAwards, som var igår, så kollade jag runt på lite bloggar. Dessie var väldigt missnöjd märkte man iallafall, men jag vet inte. Det kanske jag också skulle ha varit? Årets blogg blev iallafall Egoina!
Det var bra iallafall, haha. Hon vågar vara sig själv osv..
Hursomhelst vaknade jag för ca en halvtimme sen? Varför så tidigt vet jag inte. Kunde helt inte sona om, men jag känner mig utvilad.
Nu börjar jag få ännu mer press på att skaffa header osv. Vill ha mer färger! Jag som tänkte göra det först när snön kommer.. Det skulle vara fint, men orkar jag vänta så länge? Vi får se hur det blir med det.
Skall iallafall till Marina idag tror jag, får se när jag far.
Hittade btw det bästa citatet någonsin igår på weheartit.com!

Ska försöka följa det, hehe ;)
Nu ska jag äta lite frukost, Syns senare!

comments
Postat av: Cissi

kul med besöksrekord! :D

2010-09-26 @ 14:30:49
URL: http://cviklund.blogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0