Tuesdayyy

Heey! Skoldagen har gått fort, försov mig och fick reda på att jag har fått ännu en prick. Varföör? Börjar bli lite mycket snart, inte bra.. Fick också ut samhällaprovet, hade ju redan sett var resultatet var, men det var iallafall en 8a! Hehe.. Mamma hämtade mig direkt efter skolan och jag har inga läxor, just love it! :D Skulle ha ett ord till imorgon i svenskan, men det har jag redan så ;)
Skall nog bara sitta framför datorn idag och se på Gossip Girl också!
Btw, höstvädret are back! Längtar till snön och mina uggs, gick runt med dom imorse.. började frysa om fötterna när jag tog av dem. Men snart är dom på fötterna igen, var bara så blött idag så, hehe.. ;)
Btw2, Har gått runt och funderat på mörkare hår hela dagen, har sån lust att färga! Blondt ville jag ju ha förut, men jag tror att jag trivs bäst i brunt.... Vad vet jag?
Kram!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0