Tjugoåttonde Oktober

Åh, I need to sleep! Att vakna idag kändes.. förjävligt :( "Torsdagar är bara onödiga" "Åh, tänk att jag inte får sova om typ ett halvt dygn..." "Ännu en skoldag, help me someone?" Var ungefär mina tankar imorse. Trots att jag gick och la mig kvart i 10 och somnade lite över så var jag trött och risigast. Mysigt! Nåja,
efter skolan var jag till mitt gamla, kära dagis! Hahah! Jag tänkte dagsverka där och så skall det bli! 19 November på ett dagis, lovely! Hihi, jag älskar barn.. Ibland. Och igår fick jag världens idé! Jag kan börja jobba på Bolibompa?! Hur bra skulle inte jag passa där då? Haha! Åh, var helt happyface när jag kom hem... Jaja, kommer jobba från 9 - 14, yes. Är fortfarande trött, men skall äta snart. Sen ska jag verkligen försöka plugga lite till, sen dator. Hihi.
Sen går jag och lägger mig rätt tidigt, I think. Måste ju vara pigg någon morgon. Hatar när man vaknar upp på morgonen och håret känns helt fettigt och man är så trött så det är inte klokt. Åh..
Annars har vi Matteprov imorgon, yee!.. Men jag har gått igenom det och jag fick rätt så bra i diagnosen. Så, det ska nog gå bra dehär! :)
Bye!
Lite ny design också btw.. (;



comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0