Sömnen kom och du som låg så rätt i tiden, domen föll som tårar mot din skärm

En riktigt slö och tråkigt Söndag har dehär varit. Men lugn också! Passar egentligen mycket bra till en Söndag, hehe. Imorgon börjar jag 10, om vi räknar med den gamla sommartiden. Nice, huh? Syslöjd har vi också, förra veckan gick det riktigt bra för mig i syslöjden faktiskt. Hoppas det går bra imorgon med! För imorgon ska jag sy med tvillingnål?! Usch, det ser svårt ut och det är väl det också. Men jag klarar det!
Nyss åt jag kladdkaka med vaniljglass, så gott! Jag älskar onyttigheter, inte så bra nej. Haha. Men jag ska, verkligen, försöka sluta äta godis från och med nu!
Det blir jobbigt, men jag klarar det tror jag. Men chips tänker jag aldrig lämna bort, haha!
Hittade också en KENT låt som jag fastnade i nu ikväll, hehe.
Det är därifrån rubriken kommer. :) Nu ska jag nog fortsätta fundera på
hur jag skulle få större bredd på inläggen här på bloggen. Hehe..
pusshey ♥

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0