Promenix med kameran

Vårat mål var att få en bra bild, som passade som header. Vilket betyder ganska många bilder på mig, hehe..







Haha, hatade att gå där!
Jag: Men Marina.. Jag har faktiskt vita skor!
Marina: JAG MED! KOM NU.











Egentligen en ganska fin bild, men mina tänder förstörde allt, haha.. Måste skugga!





Älskar den gråvita bilden på Marina! Fast hon själv inte gör det, men whatever.
Vi hittade massor med stigar som vi aldrig hade upptäckt förut. Och när vi gick på den leriga vägen var jag hur rädd som helst för att en rådjur kanske skulle hoppa fram eller något. Men i slutet av den "leriga stigen" var en åker som var hur fin som helst. Haha, HEJ PARADIS! Det var helt underbart, hehe.
Nu vet jag inte vad jag skall göra mera av denna Söndag. Kanske kolla på film?
Men först skall designen fixas lite grann.. Bara jag kommer på hur jag ska fixa.
Ha en bra Söndag!


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0