Problem på Blogg.se?

Nea ringde mig vid halv 11 tiden och frågade mo jag hade tagit bort min blogg, vilket jag inte har gjort. Sedan, när jag loggade in, så såg jag att detta kommer upp 404 grejer.. Har sett det på andras bloggar också. När jag förhandsgranskar så har jag en väldigt ful blogg också. Det är Times New Roman och helt vitt och jo. Jobbigt!
Hur länge skall detta hålla på? Blogg.se skulle ju kunna skriva vad som är felet ...
Om ca en halvtimme skall jag börja cykla till dansen. Om inte mamma kommer hem före det och kan skjutsa mig.
Har nyss klätt på mig linne och mjukisbyxor. Ska nog ha någon kofta också, fast solen skiner haha. Har exem på armarna, såå mys. :(
Annars blir det riktigt nice! Jag hoppas att min blogg funkar normalt när jag kommer hem igen..
Går inte att ladda upp bilder heller, så ingen bild här nudå!
Ha en bra Lördag!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0