Next; Dance!

Har nyss klätt på mig bekväma kläder till dansen, jag tror nog att jag tar och äter en smörgås snart också. Så man klarar sig. Och vattenflaskan kommer också behövas... Btw, hittade jag en älskling i min säng. Nämligen KEMIBOKEN. Vi har Kemi prov på Måndag! Kan ni förstå? På en Måndag? Prov? Det fattar inte jag.
Jag borde verkligen bli lärare, haha. Jag skulle vara sjukt snäll. Låta eleverna räkna och allt man gör på timmarna. Men ändå, jag skulle aldrig ha svåra prov. Haha. Dröm och glöm, Sofia.. :)
Föressten, jag har inte berättat om våran dansgrupp's blogg! http://dunsbloggen.blogg.se/. Jag vet inte om ni bryr er egentligen, men det är lite roligt med en "dansblogg". Det finns lite bilder på oss och så skriver vi lite om träningar osv. Ni kan ju kika in där och kommentera då&då. :) Inte för att jag har skrivit ett inlägg där ännu, men ja. Haha.
Nej nu måste jag äta något. Vi syns efter dansträningen!
Bild från Ericas Facebook. :)



comments
Postat av: Laila♥

haha ni ser ut att ha roligt =)

2010-10-10 @ 23:25:29
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0