Nej, jag skojade..

Jag har inte förgat håret brunt, haha! Jag har bara Somas hårförlängningar, sen höll jag upp håret bakifrån. Vilket inte syns på bilden då. Hehe. Men jag fick stor lust att färga håret mörkt igen och skaffa hårförlängningar. Dom verkar rätt så billiga i Sverige.. Får se hur det blir med det! ;)
Nu sitter jag här med Jennifer och lyssnar på en underbar klassiker. Nämligen Kissies låt, Success
Haha, nej. Den är inte bra! Har inte så mycket att skriva egentligen.. Skall på någon konstert ikväll?
Har ju något att göra iallafall.. Hehe.
Nu skall vi chatta vidare och snacka skit om Kissie, haha. Nejmen :)
Kramar, så syns vi senare ikväll!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0