@ Nea's crib

Helt ensam.. Nejmen, hon måste till kyrkan (konfirmation) och vi har något först ikväll? Haha. Mamma kommer väl och hämtar mig snart eller något :P Vi har hoppat runt och skrikit och skrattat som jag vet inte vad.. Och varit.. Mycket konstiga. (Exempel lite längre ner)
Imorgon är det dags för skola igen, inte så kul att träffa Maggan (musikläraren) igen.. Men! 11.20 är det "Luciamöte" eler hur man ska förklara. Vi skall planera lite.. :)
Just nu sitter jag och kollar på barnprogram, haha.. Det är.. kul, haha!
Nåja, här är en bild på hur risig jag är + vad ful jag var igår :D
Haha, ni skulle ha sett huur Nea såg ut.. Förstår mig inte på denhär Macen, tror att jag har tagit upp typ 100 onödiga flikar, borde nog sluta nu, haha! Kraam, så syns vi hemma!

comments
Postat av: nea

hahhaha vi måste ha varit för jäkla trötta. D:

2010-10-24 @ 10:50:19

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0