Min blogg..

Verkar bara bli värre och värre. Nu har Statistiken uppfattat att om det är typ 7 besökare är det massor. Mh, kul!
Men jag vet inte vad jag skall blogga om längre, mitt liv är inte så intressant osv. Nåväl, jag gör ett försök!
Idag vaknade jag vid halv 11, tror jag. Jag var helt borta och risig. Så mamma kom med frukost till mig i rummet, haha. Jag åt lite och satte på datorn och har suttit framför datorn i princip hela dagen. Men för ungefär en timme sedan klädde jag på mig något vettigt (Lång kofta, tights, svarta knästrumpor + linnne) och gick ner för att äta ite mer. Snart skall jag nog gå och baka lite muffins, gott! Men nu ska jag kolla på ett avsnitt av GossipGirl ♥ ;)
Puss, ha en bra Lördag!
(Ska se till att fixa ny header någongång idag också!)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0