@ Marina's place..

Efter att ha varit på en mycket tråkig gudstjänst så for jag och Marina fram och tillbaks till Marinas stuga för att hämta kläder. Sen for vi tillbaka till Marina och började läsa på Kemi.. Kuuul! Nåja, kan lite, lite, lite mera nu än igår. Men allt jag kunde igår har jag glömt? :(
Nu sitter vi och leker med webcamen på Marinas golv. En grej som var lite kul när vi förhörde varandra på Kemin.
Jag: OCH NUU ska jag berätta om SALTSYRA! och låtsas som att jag kan något..
Marina: Mm..
Jag: Eh.. Jo.. SALTSYRA.. eh... ÄR DET ÄNDA SOM HETER HCL!!
*Vi brister ut i skratt* Det låter inte så kul när man läser, men vi skrattade.. mycket! Haha.
Nu kommer lite webcambilder och Bananer i Pyjamas - låten! Hahaha..




Jag och Marina i pannlugg.. Vad säger ni? *host*
OCH Bananer i Pyjamas sången ♥
 
KRAM!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0