Mardrömmar...

Inatt sov jag inte alls bra.. Gick och la mig vid 12 tiden ungefär och kunde inte somna för att jag mådde så himla illa. Men på något sätt sov jag ändå? Sen halvsov jag igen och började hosta och må jätteilla, ja.. Det var inte så kul. Jag drömde också någon helt konstig  dröm om någon tjej som kunde skjuta folk med sitt pekfinger?! Hon liknade hondär som var tsm med Marilyn Manson? Dita von Teese typ? Tycker hon är jätteobehaglig, varför vet jag inte.. Jaja, Hon hade en blogg också, hon skrev typ: "Har dödat ännu en människa, JAG ÄLSKAR DET!!" ← handlade om mig, fast jag levde ändå?
Jaja, jag hatar mardrömmar! Visst, dom kan vara spännande. Men jag är alltid så svag när jag ska slå någon i en mardröm. Det är det jobbigaste. Jag minns att jag försökte sparka henne i huvudet eller något, så hon inte skulle skjuta mig? Haha, det gick inte sådär jättebra. Och springa kan jag inte heller i drömmar. Usch, äckligt! Jo, nu har ni hört en predikan av mardrömmar. Nästa predikan är i kyrkan klockan 11, orkar inte! Fast jag älskar känslan när gudstjänsten är slut och man tittar på klockan och ser att man han massor med tid att ta det lugnt.
Jaja, måste nog gå och ta något att äta, vi syns senare hörrni! ;)



comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0