Måndag, älskade Måndag

.. och en lång vecka framför sig! Men hörrni, det fixar vi! Right? ;)
Jag hinner inte skriva så mycket och detaljerat. Skall snart tillbaka till Strandnäs eftersom mamma ska på något möte. Kan ju passa på att vara with tha friends då ;)
Idag kom Nea till min skola, haha. Fattar inte varför. Lite kul att de henne iallafall. Skall till stan imorgon och träffa henne igen, woho!
Har nyss gjort läxorna, och Religion är inte så svårt trots allt! Hehe.. Efter skolan pratade jag med Hanna i telefon, kul att få höra av hennes röst, hehe.
Det blir nog mera bloggande @ Soma.
Måste fixa lite grejer, sen sticker jag. Men bloggen måste man ju uppdatera, hihi.
Kraaam!

Gillar att min pannlugg är vågig eller något? Hehe.

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0