Lite nytt

Nu har jag en rund halsduk, inte den jag hade tänkt mig, men vad kan man förvänta sig av mammor? Hehe.. Nåja, jag kan säkert använda den. Problemet är att jag inte får den att se så bra ut på mig. Nåja! Och mjukisbyxorna.. För korta, såklart. Försöker trösta mig med att jag kan ha dem uppvikta och att alla kanske inte bryr sig. Gah, damp.
Nåja, imorgon tror jag att vi ska kolla på jackan. :) My secret love.. The Jacket. With a BIIIG J.. Haha, trött eller?
Jag skall nog strax gå och lägga mig, och glömma dehär med mjukisbyxorna. Varför är jag så petig hela tiden..?!
Blir ju trött på mig själv! Sofia, snälla. Skärp dig. Men.. Nej.
Har jag föressten berättat att det var Schoolympics prisutdelning idag? Mitt lag vann något med bäst sammarbete. Gratis enkelbiljett till Mariebad, woho! Hehe. Har inte varit där på länge faktiskt, men vi får se när jag orkar fara dit. Och dimplom fick man ju också. Så coolt! Haha, näe..
Jo.. men vi syns imorgon, hehe.

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0