Kvällsinlägg

Hejhej, har ni haft en bra kväll? Jag har egentligen inte gjort så mycket. Jag var till Soma fram och tillbaks. Mamma var visst ganska snabb med att möta folk som hon skulle göra. Ångrar att jag inte valde att sova hos Soma. Har någon sorts.. ångerfullhet/nervositet eller något över att jag inte har gjort så mycket nu i helgen? Hatar det känslan. Men egentligen kunde jag ju inte ha sovit där, imorgon skall jag ju första gången som jag far till kyrkan för konfirmationen. Klockan 11.. Nåja, jag kan ju vara rätt glad åt att vi inte har prov nästa vecka! Och jag hinner möta Soma igen imorgon, iallafall så kom vi överens om det.. typ (?). Hehe.
Nu känns det som att jag borde gå ner lite och se på TV och göra något vettigt..
Natti, bloggen! ♥

Bild från Ramsholmen i 7an :)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0