Je Suis Fantastique

Det är det som står på min tshirt, hehe. Tror att det kan vara franska? Ska söka upp det.
Kom nyss hem och vet inte alls vad jag ska hitta på, haha.. Men det är väl bra att jag chillar och så. Umgås med Marina? Hon kommer med till Finland = Hallelujah Moment! Haha, det kommer inte bli tråkigt! Men Marina, jag vill försäkra dig om att de kläder jag har i ett inlägg här nedanför någonstans MÅSTE jag ha, sen får du shoppa vad du vill, hihi. Regler.. Haha! Men mycket bloggande blir det nog inte. Som ni kanske förstått redan?
Hmm, här är en bild på tröjan iallafall!
Btw, har jag berättat att jag ställde upp i Luciavalet i skolan? ;)

comments
Postat av: tara

åå den där tröjan är så fin! det betyder btw "Jag är fantastisk" :DD

2010-10-14 @ 21:29:20
URL: http://stylebytara.blogg.se/

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0