Hurray for Friday!

Åh, helg.. Älskade, älskade helg. Jag är så trött efter denhär veckan så jag vill bara sova ut i några timmar. Men sover jag nu, kommer jag knappast somna till natten.. Hatar sånt! Nåja, ska se till att få sova ut en timme eller två iallafall. Men man känner sig något risig när man vaknar sen och dygnsrytmen blir konstig.. Haha, dygnsrytm. Trallar runt hela dagarna, och sedan snarkar i takt. THAT'S DYGNSRYTM! ;) Jaja, SofiaOOOW, vi bryr oss..
Jo, jag känner för ett lite oseriösare inlägg nu.. Haha, måste skärpa mig! Vi börjar om..
HEJ! Skolan gick fort idag, matteprovet gick helt okej. Det var tre delar och som det går i matematik traditionen.. Del ett: LÄTT! Del två: Hm.. Lite hårdare jobb. Del tre: ÅH, Jag hatar Matematik! På Kemin kollade vi på en film om kol, den var inte så intressant. Men jag har märkt att nästan alla lärare har börjat använda datorer. Eller, jag har märkt att vi har tre som använder det iallafall. På Biologin, Svenskan och Kemin (idag).
Efter Kemin: DANS! Åh, love it! Vi fortsatte med en till del på DJ got us fallin' in love. Det är kul att dansa, hih. Och på Måndag skall vi dansa på Tvärsans 10 års jubileum! Först var jag osäker om jag verkligen skulle vara med, men nu ska jag verkligen vara med. Det blir kul! PEPP! ... Men ingen dans imorgon. DEPP! Jaja, jag klarar mig.
Efter dansen måste jag hem, är det klokt? Jag är inte en.. "jag älskar att gå, cykla, gymma, jogga .. ALLT!" människa. Men jag kom hem, och åt en glass. I deserved that! Kollade också på AnaGina Show, hihi. It was nice! Men jag måste bara säga att Kissie ser hemsk ut. Nu när man såg Showen såg man ju hennes äkta jag. Ja, hon har alltid sett .. inte bra ut. Men nu räcker det, usch? Och som AnaGina sa: "Du är bara 19?!" Åh, hjälp mig.
Ikväll kommer det någon komedin på 3an som jag ska ge en chans till och se på. En perfekt Fredagskväll; Chips, något drickbart, Sitta bekvämt i soffan och bara titta på film. Mysigt!
Nu har ni fått det längsta inlägget någonsin, oseriöst men längre än vanligt.. Hoppas verkligen att ni är nöjda!
Kram, puss osv.. ♥
(Statistiken höjdes igår, yes.. I love you too!)
För att hedra Kissie och hösten bjuder jag på en bild där jag har extra feta läppar + min eskimåjacka(?)! :)

Kom nyss på att Paow har "OW" i sitt bloggnamn, nej jag tänkte inte på det förut..

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0