HÖSTLOV

NU ÄR DET HÖSTLOV! Så sjukt underbart, haha!
Sitter just nu hemma hos Marina. Vi kom nyss hem från stan. Köpte en tshirt faktiskt, kan visa er den sen när jag kommer hem (vid 5 tiden typ). Påvägen hem mötte vi Tara, Sarah, Patricia, Bim och Jasmine. Blev med på en bild också, haha.. Får se om jag tar den. (; Btw, började det hagla idag - IGEN.
Chattade nyss med Hanna och såg henne i webcam, kul att se hennes igen.. :)
Nu ska jag fortsätta chatta med Marina, hehe.
See You when I'm coming home. (Kan inte engelska, men whatever.. :))
Hittade två bilder på Marinas datorn som jag är fotograf till faktiskt! Inte så lyckade kanske, men gillar att jag fick gnistrarna på bild!

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0