Home again!

Heeej! Har saknat bloggandet lite grann faktiskt, hehe. Men i Finland var det nog bra! Marina har en hel del bilder, som kommer upp här på bloggen någon gång. Igår kom jag hem klockan 3 på natten, kuul. Var sur, irriterad osv. MEN! Så går jag upp i mitt rum och ser ett paket från min syster, och vad kan det innehålla? GOSSIP GIRL FÖRSTA SÄSONGEN! OM jag blev glad?! Så idag ska jag ligga under täcket och glo på gg! :)
Men svenskaläxan gör mig irriterad, man ska komma på minst tre ord som stavas lika med betyder olika? Eh, hjälp tack? Nåja, jag får väl till det.
Mera har jag nog inte att berätta, shoppade lite grann i Finland, om jag orkar/vill så laddar jag upp bilder på dem!
Kram på er! :)


comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0