Godnatt bloggen!

Istället för att dega framför TVn så for jag ut och gick med mamma. Var rätt så skönt faktiskt, och vi planerade min födelsedag ganska mycket. När jag kom hem hoppa jag i duschen och drack sedan kvällste. Mysigt! Kollade även på kläder med mamma. Hon ska till Sverige på Fredag, då kan hon passa på att köpa halsdukar osv. Hoppas hon kommer ihåg vad jag vill ha.. Får påminna henne varje dag bara, hehe. ;)
Ni kan inte gissa vad som hände nyss?
I nästan ett år har jag inte ens pratat med henne. Jag och Soma har gått runt och funderat hur vi ska hitta henne. Sökt på Facebook, ingen har loggat in på msn, vi har inte nummer. Och när jag loggade in!
Soma: sofia hanna är inloggad!!!
Jag trodde seriöst inte mina ögon. Dehär låter hur fånigt som helst. Men sen eftis har jag känt henne, och ett år känns mycket, mycket länge att vänta. Nu har jag ÄNTLIGEN hennes nummer och hennes msn. Jag börjar gråta seriöst. Haha.. Fy vad glad jag är, går inte att beskriva.
You don't know what you got, till you missing it alot.

Stämmer verkligen.
Ännu en så kul grej; Besöksrekord igen! TACKTACKTACK! Det är så kul att folk kollar bloggen! Keep it up! :D
Börjar 9 imorgon, det ända positiva med Måndagar. Slöjdtimmarna brukar nog vara ganska chill också så..
Nattinatti ♥

En ganska gammal bild på mig och Marina, hehe.
Har ni sett den nya designen btw? ;)

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0