Friday, I'm in love!

Åh, vad skönt med helg! Tycker inte ni det? ;)
De två sista timmarna hade vi då dans. Vi lärde oss nytt, lite till nytt.. och ännu lite nytt! Kul, men det kan vara lite svårt att dansa ibland, hehe.
Mamma ringde just, hon är ju i Sverige idag.. Jackan som jag vill ha beställer vi senare, eftersom hon inte hittade den i butiken. Hon har köpt en halsduk till mig, och nu skulle hon söka efter nya mjukisbyxor till mig! Mina som jag har haft i flera år nu, från Stadium har gått sönder fyra gånger.. Hål osv. Skönt att få nya! Skulle kanske vilja ha svarta istället för gråa... Men äh!
Har, änn en gång, lyckats kladda ner hela sängen med choklad. En liten Tupla kan orsaka detta, ja! :(
Btw, är jag den ända som har jul längtan? Jag har nog börjat längta lite till julen faktiskt, hihi. Det kommer bli mysigt!
Jaja, jag bloggar senare när jag har inspiration till bloggen, hehe.
Vet ju inte heller vad ni vill läsa om riktigt..
Kram!

↑ Marina lärde mig att radera alla meddelanden, fort, på min hotmail.. Suck, Facebook mejl överallt. Hade över 1000..

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0