Evening Post

Sökte på kvällsinlägg på google translate och fick fram detta. Om det stämmer eller inte vet jag inte, haha. Vad kan man förvänta sig av Google Translate?
Jag ska snart gå ner och sätta mig framför TVn och kolla på Top Model. Jag kollade inte förra veckan, men idag skall jag nog se till att göra det!
Mamma sa nyss att vi ska till Borgå på Fredag, jag orkar intee. Jag tänkte ha någon middag eller något på Fredag, men nejnej. Alltså ja blir ju irriterad. Mitt humör var.. perfekt nyss. Gilla läget, eller inte.
Förlåt, haha.. Jag skall sluta!
Just nu chattar jag med Hanna, that's nice!
Men nu tror jag att jag tar och stänger av datorn snart, vi syns imorgon! :)
Syftet med att jag laddar upp denhär bilden är för att visa att mitt hår var rätt långt förra vintern, hehe!
Annars vet jag inte vad jag håller på med på bilden.. haha.

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0