En dag kanske jag förstår

Att mina vänner är värda mer. Men det går inte nu, varför går det bara inte?!
Dålig uppdatering, jag vet. Har blivit lite lat nu efter Finlandsresan.. Och Statistiken bara sjunker, och sjunker.. Men, vad kan man göra åt saken? Jag borde blogga mera, så är det bara. Men vad är det ni vill läsa om egentligen? Jag vet exakt vad jag skulle vilja läsa om i bloggar, men sånt liv har inte jag, tyvärr! Nåväl!
Skoldagen idag.. Kändes patetisk rent ut sagt, haha! Hade ont i halsen, frös, ont i tanden osvosvosv. Men nu mår jag bättre efter tre avsnitt med GG ♥ Man blir bara mer och mer fäst vid det! :) Sen när första säsongen tar slut måste jag få tag på andra.. Kanske Tara lånar ut.. hehe.
Imorgon har vi finskaprov, vilket jag inte ser fram emot.. Vanligtvis pluggar jag inte alls på dem, men får godtjänt. Och nu har jag pluggat lite grann iallafall, så det borde nog gå någolunda bra.
Jag skulle också vilja ändra designen.. Tror jag. Och färga håret bruunt! Haha.. Kanske! Tillbaka till designen; Jag.. tror att jag vet hur jag vill ha designen. Men jag har inte tid/kunskap/ork till att börja fixa och trixa. Nåja.
Här har ni fått ett någolunda bättre inlägg, än vad det har varit på senaste tiden. Har inte heller orkat visa kläder jag köpt osv, men det bättrar nog sig med tiden ska ni se (;
Annars har jag nya, svarta knästrumpor på mig, såå mysiga! Planerar också vad jag ska ha till julfesten.. måste skaffa hudfärgade tight ännu så. Och imorgon är det dans, yeahh! Ska dansa som bara den! Och provet, ska jag klara galant. egopower, haha.
Nej nu måste jag sluta skriva, nattinatti bloggeeeen! ♥

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0