E martë

Rubriken är Tisdag på albanska! Haha, gillar dehär med dagar på andra språk.
sofiaow.blogg.se - språkkurs på nätet? ;)
Näe, jag tror nog att detta förblir en vardagsblogg! Dagen idag.. Inte så mycket att berätta egentligen. Skola, som vanligt. Gick rätt så fort faktiskt. Bildkonsten är nog nice den, hehe.. Efter skolan for jag och mötte upp Nea, vi stack till Svarta Katten för kladdkaka ♥ Sen gick vi till någon TV & mobil butik? Det var nog rätt så kul där iallafall! Haha.
Sen hem och äta. Ikväll är det typ föräldramöte som mamma sticker på, så jag far till Soma då. Tänker nog ringa upp Hanna idag igen, som vanligt. Haha. Börjar nästan bli en hobby att ringa dit och snacka lite, heh.
Hör att mamma börjar göra sig klar nu, så vi syns säkert senare!
Pussaaar!

Haha, vi var med på TV! Näe.. Övervakningskamera, tyvärr.
På något sätt ger bilden mig "Paranormal Activity" vibbar.. Why? ):

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0