Dålig uppdatering!

Men man har inte tid att blogga hela tiden, hehe. Igår dammade jag av hyllor, dammsög, bytte lakan och städade skrivbordet. Hoh! :) Och ikväll har jag gjort ett tappert försök att plugga på Biologiprovet som är på Onsdag, men min hjärna gav upp. Jag gör alltid egna instuderingafrågor medans jag läser texten, jag lär mig bättre då. Det går också ganska bra om jag blir förhörd av någon som förstår men inte förklarar för komplicerat (Marina).. Alltså, det är massor om ozonskikte, biosfären, miljön osvosv. Åh, jag orkar inte! Men, jag klarar det. Jag har klarat massor med biologiprov med både dåliga och bra resultat och jag tänker inte sabba den traditionen nu! Haha! Jag klarar det! :D Hmm, dagen har väl varit både bra&dålig. Hade ju Lucia "planering" idag! Vi valde sånger och planerade.. Men Maggan fick ju några JAG-HATAR-ER-ÅTTOR!-attacker.. Nåja. Det är inte klokt hur livliga våran årskurs egentligen är, haha! Äh.. Hade mattediagnos också.. Gick väl inte så bra, men inte för dåligt iallafall. Och på Syslöjden gick det OVANLIGT bra för mig! Jag är nog klar med min "tunika" snart :)
Det var väl det, ikväll skall jag försöka plugga lite till och titta på GossipGirl. Men nu håller jag på att få en.. mycket konstig video på mig och Nea från Lördags! :D Ni kanske får se den.. problemet är det att jag skäms hur dumma i huvudet vi är... Men jag har ju redan avslöjat mig med en bild så ja.
Nu fick jag den lilla videon, hihi.
Puss så hörs vi senare! ♥

En ganska gammal, random, bild jag hittade xD

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0