Bloggen syns, igen!

Åh, vad glad jag blev när jag såg att min blogg syns igen! :)
Kom nyss hem, har varit på stan och kollat på volleybollmatch! Min systers lag vann, grattis!
Dansen var kul, vi lärde oss inte nya danser. Men fortfarande var det kul, hehe. Vi pratade även om kläder vi ska ha på uppvisningar, och tog lite bilder. När jag kom hem frös jag som jag vet inte vad. Hade ju bara ett pat byxor som var till knäna och en tröja med linne under. Ingen jacka. Så när jag kom hem drog jag på mig collegetröja, mjukisbyxor och mina älskade, lila sockor. Mysigt!
Snart ska jag äta middag, sen blir det att titta på GossipGirl tror jag, har inte tittat på det på jättelänge!

Lite risigt, hehe.

comments

det är här du får kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

din epost: (inget måste&publiceras ej)

URL/har du en blogg?

skiv här!:

Trackback
RSS 2.0